Mitt Ragg Ditt Knull

Allt började ute på krogen. Jag hade spanat in honom hela kvällen och att döma av hans blickar hade han slängt en och en annan mot mitt håll också. Det var varmt ute, en riktigt het sommarnatt som man bara kan uppleva utomlands. Uppe på bardisken började gnistor tändas och vi dansade länge och intimt med varandra. Jag slängde en blick bortåt borden i bakre delen av lokalen för att kunna urskilja min vän bland folkmassorna. Men vart jag än vände mig kunde jag inte se henne någonstans. Jag tog med mig min nyfunne vän för att leta reda på min tjejkompis som verkade ha gått upp i rök. Vi gick ut på gatan för att se om hon kanske fanns där. Men när vi inte hittade henne bad jag honom istället följa med mig hem för att fortsätta sökandet där.


Väl hemma i den lilla tvåan som vi hade hyrt fann jag min vän i famnen på en kille. Med lättnad av att jag äntligen hade hittat henne slog jag igen dörren och drog ner min pojke i den andra sängen. Det dröjde inte länge förrens tungorna började arbeta på heltid och lustarna ökade för varje sekund som gick. Helt plötsligt vaknade jag upp i extas av att hans tunga inte längre befann sig mellan mina läppar, utan mellan mina ben. Jag började känna mig färdig med mitt när han tog fram en kondom för att fortsätta det fina som vi redan hade påbörjat. Men nu hade jag ingen lust längre. Jag slängde iväg kondomen, reste mig ur sängen och gick in till min vän som låg däckad i rummet bredvid.


Halvt sovande, halvt vid medvetande, bad hon mig att slänga ut den killen som låg och höll om henne under täcket. Tillsammans lyckades hon och jag att få ut honom samtidigt som jag även försökte få ut mitt ragg ur lägenheten. Men nu hade min vän fått upp ögonen för MITT ragg. Det visade sig att vi hade liknande killsmak ändå och det var förgäves som jag försökte slänga ut mitt ragg på gatan, eftersom polaren nu hade vaknat til liv och fått upp intresset för honom.
Jag lät mig i alla fall övertalas och det slutade med att ragget fick stanna kvar i lägenheten. Det blev tillochmed så att vi alla tre la oss i den stora sängen och vi tjejer på vardera sida om den snygga killen.


Hans hand började leta sig ner mellan mina ben och samtidigt började tungor smacka ovanför mitt huvud. Jag slängde en blick mot min kompis för att få ett humm om hur den här kvällen skulle sluta. Hon gav tillbaka en blick med glimten i ögat och föreslog en trekant. En halv sekund senare hade kondomen placerats på hans styva kuk. Han sken upp som en sol, precis som ett barn på julaftonsmorgon, med hopp om att han snart skulle få uppleva himmelriket.

Men nu kunde vi inte längre hålla masken så vi brast istället ut i gapskratt. Jag började känna mig trött och förstod att det nu var dags att gå. Tog min kudde och stängde dörren efter mig när jag lämnade min kompis och ragget kvar i det andra rummet.


Väl inne på mitt rum var jag inte sen att stoppa i öronpropparna men kunde ändå inte undgå att höra den dunkande sängen som slog mot väggen ...


aj.jpg

Svartabloggen

Hej och välkommen till svartabloggen. Här kommer folks mörkaste och intimaste hemligheter att avslöjas, och det bästa är att allt kommer vara anonymt. Vill du skicka in ett inlägg så gör det till [email protected]

RSS 2.0