Bilturen

Jag hade varit och praktiserat hela dagen, klockan var mycket och jag skulle bli hämtad av min partner. Vi hade inte haft sex på flera veckor (till och med månader!!) på grund utav att jag inte hade mått något vidare den senaste tiden. Men så fort jag satte mig i bilen kände jag att nu fan gick det inte att låta bli...

Jag är inte den som kan hålla mig hur länge som helst, i alla fall inte om jag är i sällskap av min sexiga och åtrådda unge man. Jag smekte honom längs innanlåret och han ryckte till och log. Jag jävlades med mening, älskar när han inte helt kan hänge sig utan måste samtidigt koncentrera sig på bilkörningen.

Han trodde inte att han skulle få något, förståeligt efter denna väntan. Efter ett par minuters bilåkande ber jag honom att svänga in på en enskilld väg, han hade fortfarande inte hajat att jag skulle släppa lös alla mina hämningar vilket bara gjorde mig om möjligt ännu mer sugen.

Jag bad honom hoppa bak till baksätet och sedan gjorde jag detsamma och satte mig gränsle över honom. Jag började klä av både honom och mig och red honom sedan djupt och hårt. Det oväntade sexet fick honom verkligen att bli förvånadsvärt upphettsad, hans stön kan fortfarande eka i mitt huvud om dagarna. Efter den kvällen har diverse bilturer åkts utan någon specifik plats som mål, men oh, ett mål hade vi allt...!
image35

Synpunkter
Postat av: ellli

fy fan va sexigt!!!

2008-01-03 @ 22:28:52

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0