Finger-anal-oskulden...

Jag vinglar fram på gatan, klockan är ett på natten, det är lite tidigt för att vara så här full. Jag snubblar till och tar tag i mannen som går bredvid mig. Ler lite ursäktande och försöker få ordning på benen. Han tar sin arm runt mig, för att hålla mig uppe, för att hjälpa en stackars full minderåring... eller det va vad jag trodde i alla fall. I samma rörelse som han lägger armen runt mig lyckas han nästla in ett finger under min kjol, förbi mina trosor och upp i... japp ni gissa rätt...upp i analen.

Denna omtänksamma man var densamma som en timme tidigare tog min kompis finger-anal-oskuld. Du har säkert redan hört hennes version om hur denna trevliga pojke fick in ett "ovälkommet finger" i henne medans hans kusin trängde in i hennes andra hål.

 Japp det kan gå vilt till i förorten...

Nu när ni redan har fått höra historiens slut är det kanske dags att vi börjar från början: 

Jag och min kära vän, Greta kan vi kalla henne för, har varit ute och åkt tunnelbana en sen kväll. Eftersom vi var sånna små töntar hade vi inte något bättre för oss denna lördagsnatt än att ragga på alla som kunde tänkas ha en fest. Vi hittade ganska snart ett gäng svarthåriga typer, de såg lite skumma ut men man får ta vad man har...
Killarna skulle in på någon klubb men utan falsklegg fick vi stanna utanför. Så vi bytte nummer med killarna och hoppades på att kanske någon gång i framtiden kunna göra någonting roligare än att åka framotillbaka med tunnelbanan en lördagsnatt.

Efter en vecka ringde telefonen och vår vän, aka Äcklet, berättade att han skulle ha en fest redan nästa dag. Vi småtjejer var inte sena med att tacka ja.

Dagen kom och Greta och jag hade bestämt oss att för ta med några kompisar, för att åka ända ut till den läskiga förorten, som vi kan kalla Jakalla, ensama vågade vi inte. Så vi tog med oss våra två kompisar Lina och Bea. 

Vi blev upphämtade med bil utanför penedeltågsstationen av Äcklet runt nio. När vi kommit fram till den hyfsat nyrenoverade lägenheten är det första som möter oss ett bord sprängfyllt med sprit. Vi fick vodka, tequila, absint och om jag inte minns fel så kan det också ha funnits någon flaska gin på bordet.

Gissa om vi blev dragna!! Minnesluckorna är fler än minnesbilderna och tur är kanske det...

Jag har en minnesbild av hur jag kommer in i sovrummet och ser alla mina tre vänner plus ett antal killar ligga halvnakna i sängen.

En annan fin minnesbild som kom att jaga mig i mina mardrömmar var när flera kukar gjorde 'helikoptern' 10cm från mitt ansikte.

Jag kommer också ihåg en kort sekvens av hur jag sitter ute på balkongen och gräver efter min försvunna tampong...(ja ni kan nog lista ut vart jag gräver)

Sen har jag hamnat inne på toaletten där en kille med nerdragna byxor ber mig att strippa för honom.

Några minuter eller kanske till och med timmar efter (har lite svårt med tidsuppfattningen) så står jag och försöker torka upp min kompis spyor.

Tillsist så har jag hamnat ute på gatan med ett finger upp i arslet.....

En kväll som jag tack och lov lyckats förtränga ganska bra... men kanske inte tillräckligt

image32

Synpunkter
Postat av: astrid

fy fan vilken galen kväll alltså!!

2007-12-06 @ 00:38:06
Postat av: alice

va hemskt! men det kanske inte va så smart att följa med några killar som ni inte kände (och träffat på t-banan) på fest.. ?

2007-12-06 @ 20:59:54

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0