Gentleman i djungeln

Ikväll smäller det! Jag ska hem till dejten för tredje gången. Den klyschiga tredje träffen när man får komma till och nuppa! Jag hade ju sovit där två gånger tidigare, men då hade det varit bara oskyldiga kyssar och vuxenkramar som hade slutat med en mysig sked. Kunde ju fått till det redan förra gången, men då var hon orolig för att systern i andra rummet skulle störas. Gentlemannen som jag är så accepterade jag detta och drog en runk hemma nästa dag i duschen istället. Tyvärr så hade jag kommit fram till att det inte klickade mellan oss. Men hon var en skön tjej som var både söt och trevlig, och förhoppningsvis gick efter klyschan!
Nu är det riktiga grejer som gäller! Tredje filmkvällen med störande syrran ur vägen, borde ju bara sluta på ett sätt. Men en sista koll skadar ju aldrig innan jag går hemifrån
Ny duschad från träningen - Check
Doftande Aromer under armar samt hals - Check
DVD filmen - Check
Coca Cola - Check
Extra white pepparmint - Check
Gummi, lagom räfflade för det där lilla extra - Check

Ready to Rumble!
Ut i snöslasket, och jag började trava mot Odenplan. När jag kom fram till hennes port och kom in i värmen igen efter 15 minuters gång i dunjacka samt halsduk och mössa, började jag svettas som en gris. Helvete. I hisspegeln på väg upp såg jag hur svettdropparna började komma i den glansiga pannan, och fort som fan började jag vädra och skaka t-shirten under den uppknäppta jackan. Blåste som en tok ner på bröstet under tröjan och kände hur ryggen var lagom fuktig.
Kunde inte göra så mycket mer åt saken, så jag ringde på dörren och där stod jag lagom röd och blank i pannan, precis som man ska vara på tredje dejten.
Men "Nemas Problemas", hon öppnade dörren glad och fager, fick en kram och jag gav henne en puss på kinden, som en riktig gentleman!
Hängde av mig jackan och drog en snabbkoll i hennes rum från hallen. Dimbelysning på, trevligt ljus tänt, nybäddad säng. Det ända som fattades var Barrys Djupa stämma!
Störd syster borta - Check

Vi satte på filmen och började mysa och dricka Colan, som nu i efterhand var ett dåligt val för mig. Utan en ordentlig middag efter träning och cola på det satte igång kemiska processer senare under natten.

Väl i soffan sket vi i den dåliga (medvetet val) filmen och började förspelet som sedan förflyttades till sängen. 
Under "filmen" hade jag tänkt säga, med finare ord givetvis, att jag inte hade känslor och bara ville knulla, Genteman som jag är. Men inget tillfälle gavs.
Ena plagget efter det andra åkte av, halsen kysstes och öronsnibben lektes med. Nu när bara kalsongerna och trosorna var kvar frågade hon efter gummit!
Yes! snart så.
Men nu tog gentlemannen ett idiotiskt val. Han trodde att hon var tillräckligt lustfylld för att förstå hans brist på känslor för henne och att hon skulle känna detsamma för honom. Men istället tog hon det som om hon var ett köttstycke i hans ögon och skulle bli utnyttjad!
Fan. Fan. Fan.
Hon la sig i ena änden och jag i andra. Vad fan ska jag göra nu då?
Här ligger jag hård som sten, bredvid henne som för 30 sekunder sedan ville sexa.
Så låg jag hela natten, med en kurrande mage från den kemiska processen från colan, och höll mig ifrån att fisa, med en bånge som bara ville ut ur kalsongerna!
Hon ville tänka sa hon varje gång jag gjorde några närmanden, så tillslut gav stora huvudet upp, men lilla huvudet var envis ända fram till morgonen då han gav upp.
DÅ, morgonen efter en dålig natts sömn och en relativt pruttfri natt, vaknade hon till och ville nuppa!
Med magont och kukont så ville jag faktiskt fortfarande, det var ju trots allt tredje dejten!
"Snibbsug" gick över till halspussar som gick ner till brösten. Snart jävlar smäller det!
 Där började tungan leka och roa sig, medans läpparna slöt sig runt nipplen. Plötsligt kände jag hur det började klia på tungan. Va fan? Virvlade lite till men det kliade fortfarande. Jag slutade leka med bebisnappen och lyfte läpparna, och då förstod jag var det var som retade min tunga. Hon hade flera långa hårstrån runt om sin nipple! Det var otroligt avtändande!
Den halvbånge jag hade kämpat mig fram till försvann ganska omgående. Vafan, inga extremt avtändande hårstrån ska få stoppa mig som är hårsmån (haha) från ett ligg!
Så jag sket i det och började röra mig neråt hallongrottan som garanterat skulle få mig styv igen! Pussar på magen, ner på insidan av låret. Började fingra med trosorna och bestämt drog av dem.
FÖR I HELVETE. Vafan är det här? En jävla djungel som jag skulle dyka ner i? Fucking dolda kameran.
Aja, gentleman som jag är började jag sära på vegetationen och dök ner. Vått, kliigt, syre fattigt var den upplevelsen som varade i ungefär för lång tid. Upp igen och förbi tuttarna, till en snabb kyss och ett försök att sätta på kådisen på en halv-halvbånge. Därifrån fokuserade jag all min kraft på att försöka få blod att pumpa ut till huvudet där nere. Medans hon satte dig över mig så fattade jag att det inte skulle gå. Efter 6 timmars bånge så tröttnar lillen på att leka tältpinne och lägger sig ner. Sen att den inte ville gå vilse i djungeln kan ju oxå bidragit en del. Så en timme senare gick Gentlemannen hem genom slasket och lämnade efter sig ett minne som mannen som inte fick upp den...

Sensmoralen med denna historia är:
1. Var inte en Gentleman, knulla först, prata sen.
2. Sug inte på ett hårigt bröst
3. Tjejer bör ansa sig, bröst som mus
4. Ät en ordentlig middag enligt tallriksmodellen, och skippa kolsyran


image36

Synpunkter
Postat av: Micke

ja det där lät inte allt för trevligt :S

2007-12-29 @ 12:07:52
URL: http://gnissim.blogg.se
Postat av: Lisa

Hahhahah vilken toppen kvall!!

2008-01-01 @ 05:15:06
Postat av: sara

HAHAHA!!
fy fan vilken klockren berättelse
och tack för tipsen killen.. Som tur är visste jag redan om all dessa små knep, blev faktiskt förvånad över att de finns tjejer som inte verkar göra de..

2008-01-03 @ 22:35:52
Postat av: Sara Nordén

HAHA.

hemsk berättelse.

2008-05-19 @ 16:08:42
URL: http://saranorden.blogg.se

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0