Ovälkomna fingrar

Jag erkänner att jag hade tagit några drinkar för mycket den där sena höstkvällen i oktober för ett år sedan. Som vanligt när man börjar bli glad i hatten vill man gärna ha någon att dela sin glädje med. Och denna speciella glädje får gärna delas av någon med starka armar, ett fint ansikte, en vältränad kropp, och något mellan benen som jag själv tyvärr inte kan skryta med att jag har.


Jag tror nog att ni ser bilden och förstår vad det var jag suktade efter.
Som ett stjärnfall från himlen besvarades min önskan och framför mig i sängen låg plötsligt en het jämnårig kille, redo att stå till min lag.
Hans hand gled sakta och förföriskt ner för min rygg och ner mot byxlinningen och gylfen.

Den knäpptes upp och byxorna drogs långsamt av från mina båda ben.

Jag var som inne i en bubbla och lade inte ens märke till när dörren plötsligt öppnades bakom mig. In klev ett välkännt aniskte, en släkting till killen jag delade lakan med.
Tequilan hade börjat snurra till det riktigt ordentligt för mig nu och det var kanske därför jag inte ens märkte när ytterligare en hand placerades bak på min rumpa.
Har tidigare fått höra folks berättelser om att se dubbelt, men att känna dubbelt, det var ett nytt fenomen som jag var obekant med sen tidigare. Jag tänkte inte så mycket mer på det då och skyllde istället mina fantasier om "dubbla" händer på ett för stort intag av vodkashots och tequilarace.


Plötsligt hände dock något mycket märkligt som fick mig att förstå att det inte bara kan vara 1 persons händer som medverkade i bilden. Medan min killes båda händer var placerade på min kropp så letade sig ett litet finger upp mellan våra nakna kroppar och särade på mina skinkor.
Med en snabb överslagsräkning förstod jag att det inte var mänskligt att kunna placera två händer på vardera mina bröst, samtidigt som ett ensamt litet finger tryckte sig in där bak.
Mattehjärnan hade inte helt tagits död på efter alla shotsen och i en snabb rörelse vände jag mig om för att till min stora förvåning få synd på kusinen till killen som låg i sängen med mig.
Förutom att jag var chockad över hans existens i rummet och medverkan i akten, så vart jag om möjligt, mer chockad över vart hans finger var placerat.
Jag stirrade på hans hand i flera sekunder, vände min blick mot min egna bakdel, och sedan tillbaka till hans hand.
Vad i helvete, tänkte jag för mig själv när jag insåg att det bara syntes 4 fingrar på hans hand.


Vid en närmare eftertanke slog det mig plötsligt att en ovanlig och för mig, en helt oupptäckt smärta, hade bildats i de bakre, inre, regionerna av min kropp. Mattehjärnan började gå på högvarv för kvällen och efter ytterligare en uträkning förstod jag att det borttappade fingret på kusinens hand faktiskt måste vara placerad någonstans inuti min kropp, kanske rent av någonstans långt upp i mitt anal.


Nervsignalerna började koppla och jag insåg att något måste göras. Vad är det här för sjuk jävla situation jag befinner mig i? tänkte jag för mig själv.
Jag måste agera och jag måste agera NU!


Jag kom som vanligt inte fram med den smartaste kommentaren men mitt uttalande om "jag tar bara en åt gången" verkade i varje fall skrämma bort honom för stunden.
Jag återgick till min första kille och avslutade det vi höll på med.


Kvällens skvaller, fick vänta till nästa morgon för min del. Jag hade fullt upp med att visa Stockholms gator vad jag hade ätit till middag den kvällen. 
Men om vi säger såhär, det visade sig att jag inte var den enda som förlorade finger-anal-oskulden den kvällen ;)

image31

Synpunkter

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0