Duschens upphettande strålar

Jag står i duschen och försöker skölja av det mesta av sanden som fastnat lite överallt under dagen. Det svåra är att få bort allt som har fastnat i hårbotten men efter mycket schamponerande så har jag lyckats få bort det mesta. Ska precis knåda in balsam i håret när dörren öppnas. "Det är upptaget" ropar jag.


Ändå ser jag en hand som långsamt föser undan duschdraperiet. "Hallå, jag duschar faktiskt nu" försöker jag med. Så poppar ett huvud fram bakom draperiet, "Jag tänkte att du behövde hjälp med sanden" säger en välbekant röst.


Han hade redan klätt av sig och stod med bara en handduk runt höften. "Lite hjälp kan jag nog behöva" säger jag medans jag rodnande tar av honom handduken och drar in honom i duschen. Jag låter honom massera in balsam i håret på mig. Sedan tar han tvål mellan sina händer och börjar smörja in hela min kropp.


Kylan utanför den värmande strålen får oss att krypa in i varandras famnar. Hans kropp värmer upp min blötta och numera också kalla kropp. Duschens varma strålar strilar ner på våra frysande kroppar och får oss att slappna av och tända till. Hans varma och mjuka läppar snuddade vid min hals och fick det att bränna i hela kroppen.


Jag masserar in schampo i hans långa hår och kan inte låta bli att kyssa honom när jag sköljer ur det.


När han trycker upp mig mot den svala badrumsväggen släpper alla hämningar och våra smekningar blir vildare och hårdare. Jag vill ha honom NU!

image26

Synpunkter
Postat av: sia

gu av de där lät mysigt!!!!!!!!
önskar verkligen att nåt sånt där kunde hända mej NU NU NU!!!

2007-11-23 @ 20:03:56

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0