Fingret i Poolen


Värmen fick tankarna att spinna lite extra fort och alkoholen spred sig snabbt i kroppen. Jag tog stora klunkar av den kalla drinken för att kyla ner mig. Ju mer jag drack desto varmare blev jag och desto mer ville jag dricka. Tillslut blev allt sådär behagligt lugnt o stilla, som om jag låg o flöt i luft.


Så såg jag en kille på andra sidan poolen. Jag behövde anstränga mig för att kunna fokusera blicken på den långa figuren. Halvt simmande, halvt drunknade tog jag mig över till andra sidan med hjälp av hundsim. Jag behövde stanna några gånger och hosta upp några av dom liter vatten jag lyckats få i mig under min korta simtur.


Sen står han där framför mig. Han säger nog något till mig men jag lyckas inte uppfatta orden genom dimmorna i mitt huvud så jag kör på den gamla vanliga stilen; Nicka och Le. Hans mun fortsätter att röra på sig och jag håller fast vid mitt trick, Nicka och Le. Efter några minuters läpprörande från hans sida och efter många nickningar från mig tog jag första steget och kysste honom. Han såg lite häpen ut, antar att jag avbröt honom mitt i en mening.


Tungan var ganska avdomnad och troligen väldigt förvirrad när den rullade runt i hans mun. Han tryckte upp mig mot poolkanten och började ta på mig. Trots mitt förvirrade tillstånd blev jag lite orolig om mina kompisar, som också simmade runt i poolen, kunde se mig, jag försökte söka av poolen med blicken men eftersom jag som längst kunde se en meter bort avbröt jag min sökning. Så vår lilla lek fortsatte. Hans fingrar började pilla mellan mina ben och lite tafatt försökte jag greppa om hans kuk. Så känner jag plötsligt att ett finger åker in i mig. Det känns lite konstigt, det är större än vad det borde vara, och när han drar det ut och in så följer hela han med.

Plötsligt slår jag upp ögonen, det där är inget vanligt finger, snarare ett ben, hans tredje ben har trängt in i mig. Sluddrande mummlar jag fram orden "Inte utan kondom". Jag drar ut kuken och försöker så snabbt som möjligt paddla mig därifrån.

image29

Synpunkter
Postat av: Anonym

hehehhehhee va roligt, skulle jag också vilja va med om!

2007-12-02 @ 13:36:28

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0