Att förlora oskulden

Under kvällens lopp hann jag dricka mig ordentligt full av både öl och sprit. Vi åkte nu buss på väg hem ifrån en privat fest ute i Göteborgs ödemark. Vi var ett gäng bestående av 2 tjejer och 5 killar. Vi satt längst bak och gjorde allt för att irrirtera de övriga resenärerna och efter att ha fått busschauffören att hota oss med att kalla på polis så kom hon fram till mig. Hon hette Jenny och var flickvän till min bästa vän. Vi snackade och hade ovanligt trevligt. Alkoholen hade gjort henne flörtig och kåt.

Hon viskade sedan i mitt öra att hon ville vara med om en trekant med mig och hennes kille. Jag tackade genast ja till erbjudandet utan att tänka på konsekvenserna. Vi gick av bussen på Hjalmar Brantingsplatsen och åkte vidare med spårvagn till kompisens lägenhet. När vi väl var framme så gick vi in till hans rum och låste dörren. Hon tog av sig sina kläder sittandes i sängen och jag började göra samma sak fast med iakttagelse så jag inte sågs som ivrig. Hon började med att suga av mig medan kompisen slickade henne mellan benen. Hennes tunga kändes strävt och hon hade den mest i munnen utan att faktiskt suga. Det kändes inte som man hade föreställt sig men det kittlades och jag var tvungen att koncentrera mig för att inte dra ut den av misstag. 

  Kompisen frågade om jag ville byta plats så jag kunde slicka Jenny. Det ville jag och efter ett tag hörde jag prutliknade ljud komma ur henne och av reflex bad jag henne att sluta. Hon ropade med kuken i munnen att jag skulle fortsätta slicka. Jag visste inte riktigt hur jag skulle göra men jag tror att jag lyckades hitta klitoris efter ett tag. Hon ställde sig sedan på alla fyra och gav klartecken att börja knulla henne. Jag kände att min snopp inte var hård och försökte ivrigt att få den till erektion. Jag blev desperat och varje sekund kändes som en timme lång. Jag gav sedan upp och gick till sängs på soffan som stod brevid sängen.  

30 minuter senare blev jag pissnödig och tvingades leta efter dörren i mörkret samtidigt som de fortsatte ha sex med varandra. Dörren var låst och de frågade vad jag pysslade med. Det känns fortfarande pinsamt och det är ett mirakel att jag ens har en sexualdrift.

image39

Synpunkter
Postat av: Karoline

Hjälp jag skulle inte våga träffa dom kompisarna igen!!
Jobbigt att förlora sin oskuld på det sättet!!

2008-01-17 @ 09:28:56

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0