Kalle

Jag och mina föräldrar hade åkt hem till några familjekompisar för en mysig middag. Vi har känt familjen länge men brukar inte träffa dom särskilt ofta. Jag hade länge tvekat om jag skulle följa med för trots att det fanns en kille i min ålder så hade vi inte så mycket gemensamt plus att han var väldigt blyg så det var svårt att få igång några riktiga konversationer med honom.

När vi kommer fram till huset visar det sig emellertid att hans kompis Kalle också ska vara med på middagen. Kalle är inte direkt någon skönhet men han har det där lilla extra som gör att han ändå kan få vilken tjej som helst.

När middagen tar slut drar vi ungdomar oss undan till TV-rummet på övervåningen. Jag har märkt att jag under middagen fått några flörtiga blickar från Kalle. Men att hålla på med någon när mina föräldrar är på undervåningen och en massa småsyskon är i samma rum lockar mig inte direkt.

Jag låter Kalle sätta sig först så att jag inte ofrivilligt hamnar bredvid honom. Han sätter sig i soffan och klappar lite lätt på platsen bredvid sig. Jag ignorera honom och sätter mig i en puffboll på golvet. Inte den skönaste platsen men jag kunde inte låta mig frestas av kvinnotjusaren Kalle.

Under filmen känner jag hur håren på armarna börjar resa på sig, inte utav skräck utan kyla. Jag kollar mig runt om i rummet efter något att vira runt mig när min blick fastnar på Kalle. Han har krupit ner under ett duntäcke som frestar minst lika mycket som han själv.

Jag kan inte längre motstå utan går och sätter mig så långt ifrån honom jag kan i den lilla soffan. I samma ögonblick som jag drar täcket över min kalla kropp vet jag att det var ett hemskt misstag. Han har redan hunnit flytta sig närmare mig och hans händer trevar på min kropp. Konstigt nog försvinner känslan av obehag och jag låter honom komma ännu närmare och hans händer röra sig över större ytor på min kropp.

Centimeter för centimeter närmar vi oss varandra och tillslut sitter vi så nära det går utan att sitta i varandras knän. Händerna har börjat utforska kropparna ordentligt. Hans hand har hamnat på mitt lår och börjar långsamt röra sig uppåt. Den stannar vid blixtlåset en kort sekund, sedan dras låset ner och byxan öppnas för hans ganska lilla hand. Jag känner hur hjärtat pumpar hårt i bröstet. Ingen har varit mellan mina ben tidigare. Han trassla sig förbi hårbollen och fingrade närmade sig den ännu orörda lilla musslan.


Hmmm... Jag kan inte bestämma mig för om det är skönt eller inte, en annorlunda känsla är det i alla fall! Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med min hand då detta också var en ny erfarenhet för mig. Jag tog efter Kalle och började smeka utanpå bulan i hans byxa. Han verkade gilla det för hans hand började röra sig snabbare mellan mina ben. Vi var hela tiden väldigt försiktiga med att inte kolla på varandra, vi ville ju inte att det skulle verka som att något hände under täcket när vi satt så nära varandra.


Precis när jag hade lyckats lirka in min hand under hans kalsonger kommer en av småsyskonen och sätter sig bredvid oss i soffan. HELVETE också, det är en sak att göra det med andra jämnåriga i rummet men att ha en liten flicka bredvid sig gör att man känner sig som en pedofil.

Filmen tog plötsligt slut och den jämnårige familjekompisen vände sig om. "Jaha vad ska vi göra nu?" Jag skickar en desperat blick till Kalle som verkar förstå att jag inte vill resa mig upp när hans hand är placerad mellan mina ben och byxorna hänger någonstans i knätrakten. "Vi spelar TV-spel" föreslår Kalle utan att ta bort sin hand från min mussla.


Om jag kunde bli röd skulle mina kinder lysa värre än en brandbil när Kalle böjer sig fram och sträcker ut ena handen för att ta kontrollen, det går inte att ta miste på vart hans andra hand befinner sig och det är det fler än jag som ser. Efter att ha samlat mig i några minuter smiter jag ut i badrummet. Fyfan va pinsamt vad ska jag göra nu?...

Jag går ner till mamma och pappa och fejkar en gäspning samtidigt som jag klagar på hur trött jag är. Några minuter senare sitter jag i bilen på väg hem och känner mig konstigt nog glad, nu är jag inte orörd längre!

image40

Synpunkter
Postat av: a

alla minns vi våran första gång! Men du verkar ju inte vara den enda som kommer minnas den här gången!

2008-01-20 @ 21:25:36
Postat av: Anonym

För sjutton, familjevänner e ju off-limits.
Hur förförande hans blickar än är...
men grattis iallafall

2008-01-23 @ 23:44:32

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0