Kravlöst sova tätt intill

Tjejen jag hade dejtat ett tag men som de aldrig blev nåt med var fortfarande en god vän. Hon bodde på området över vägen och vi såg film ihop ibland, hjälptes åt med diverse i livet och pratade om allt utom DET.
Det hade gått cirka två månader efter att vi slutat dejta, men hade ändå setts ett par ggr som vänner.
 
Det var helg. Jag hade varit hos en kompis men stack hem tidigt för att han skulle jobba.
Väl hemma loggade jag in på msn, då hon skrev hej. Vi snackade ett tag och hon var också ensam.
Det närmade sig läggdags och hon kläckte ur sig "kravlöst sova tätt intill?".. Javisst, varför inte. Även om de inte var nåt
sånt mer så närhet behöver ju alla..
Tänkte inte på nåt mer än sova, kramas o så..
 
Hon kom, hade egen kudde med sig, och vi gick o la oss.. Oblygt slet hon av sig allt utom trosorna, och jag sov som alltid med en vän i boxer... Kramandet började direkt... smek över ryggar, sen blev det en liten kyss.. Kyssen ledde till något mer intensivt smek... på mer o mer trevliga ställen.. Bådas lust ökade... smekte varann intimare... tills det sista plagget åkte av i all upphetsning.
 
Mer smek, hetare, mina kyssar sträckte sig nerför hennes hals, mot brösten, lekte med hennes bröstvårtor... Upphetsningen ökade och slutade givetvis med ordentlig påsättning. Intensivt, underbart, kravlöst! Bäst!
 
Vaknade morronen efter och hon hade gått hem... Märklig känsla, men vi har hörts sen dess.. Dock har detta inte hänt igen...än..


image37

Synpunkter
Postat av: Anja

Gud va hett!!
var hittar man killar för hett kravlöst sex?

2008-01-15 @ 18:33:07
Postat av: Antonix

joo de låter som en spännande sätt och komma bort till sina hetaste fantasier :)

/A

2008-01-15 @ 19:31:42

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0