Mrs Robinson

  

I huset intill mina föräldrar bodde ekonomichefen för ett varuhus i Göteborg som hette Turitz. Hans fru, då 46 och jag 16, när detta hände under en hel skoltermin. Varför en termin, berodde på att vi flyttade därifrån. Min mor var förtjust i denna kvinna som var en snygging och elegant. De talade ofta med varandra. Då och då bad denna kvinna, Margareta, mig att handla varor. Inget konstigt med detta.


Så en försommardag, det var varmt, jag kom lite halvsvettig upp med varorna som var rätt tunga. Huset hade fem  våningar och ingen hiss. De bodde överst. Då säger hon till mig Stig du kanske vill duscha? Jo, jag vet att hon alltid log vänligt och gärna tog på mig lite mer än vanligt. Visst sa jag och gick in i deras badrum efter att ha tagit av mig i ett av deras gästrum. Allt gick normalt tills jag stod där ny-duschad och hon kommer in med en stor handduk och frågar om jag vill ha hjälp? Jag minns inte vad jag svarade på detta men hon började torka min kropp. Jag fick då se att hon endast hade på sig en frottébadrock för hennes bröst och lår skymtade tydligt.


Jag var mycket lättpåverkad så när hon kom nära min kuk blev den hård! Oj, sa hon och skrattade. Inte nog med detta hon tog tag i den också och började runka mig! Jag minns att jag inte gjorde något motstånd. Sen hände den stora grejen. Utan att jag gjorde någon ansats till att stoppa henne gick hon ned på knä på golvet och började suga kuken. Jag minns bara hur ruskigt skönt det kändes och hade aldrig tänkt på något sådant. Superkåt som jag var och med dålig uthållighet tog det inte mer än ett par minuter när min sats kom i munnen på henne. Jösses, viken känsla! Hon skrattade åt mig och räckte ut tungan för att visa hur mycket som kommit ut. På den tiden som 16-åring blev det inte lika mycket sperma som senare år. Margareta svalde och sa att hon njöt av att svälja sperma. Hennes man skulle alltid göra detta sa hon. Sperma, påstod hon var nyttigt för kroppen?


Nu är det din tur säger hon och frågade samtidigt om jag sett hur en tjejs fitta ser ut? Nja, minns jag att jag svarade. På den tiden fanns ingen porr att komma åt för yngre. Vi blev kåta bara av att se annonser med kvinnor i underkläder och runkade till detta.


Nu drog hon mig med in i vardagsrummet och satte sig i soffan efter att ha slagit upp två glas med rödvin. Du vill väl smaka säger hon? Vi gjorde så. Nu ska du få se hur en vuxen kvinna ser ut mellan benen till skillnad från de småflickor du leker med eller hoppas få ta på. Hon lutar sig bakåt och drar upp benen samt håller isär så att jag ser hennes mörka hår och stora, minns jag, blygdläppar som också var mörka. Lägg dig på knä så ska jag förklara hur en kvinna fungerar, säger hon. Bara denna syn med hennes halvöppna fitta som hon håller isär läpparna på för att hon skulle förklara om klitoris et cetera fungerar, hade fått min kuk att bli hård igen.


Då säger Margareta att hon njuter bäst av att bli slickad men hon ville inte få in min kuk i rädsla för gravididet. Just vid det tillfället är det bäst att tillägga.

Nu började hon tala om hur jag skulle slicka henne bäst. Tror mig eller ej, jag njöt av detta från första stund, blev så upphetsad när hon dirigerade min tunga att jag sprutande sperman en gång till på golvet. Jag höll säkert på en timma och hennes orgasmer med höga stön måste ha hörts ut. Jag var helt slut.


Jag tror hon fick en kick av att ha en ung kille precis som jag idag skulle få en kick av en ung tjej. En viss spänning på det nya. Spänningen är att se när tjejen njuter och när det går för henne. Bara så läckert! 


Hur gick det sedan? Jo, vi höll masken utåt och jag sa inget till mina kompisar förstås. Hennes rykte var viktigt att tänka på. Min mor hade väl slagit ihjäl henne, då mor var mycket korrekt.


Denna Margareta sa till mig att inte runka utan spara för henne! Jag var där säkert ett par gånger per vecka under den terminen. Jösses vad hon lärde mig att knulla. Tyvärr medförde detta en nackdel när jag senare, efter henne, träffade tjejer i min årsgrupp, bortskämd som jag var med denna erfarna och mycket erotiska kvinna.


Men å andra sidan fick tjejerna vara med om saker de inte kände till. Faktum är att oralsex var inte speciellt vanligt i Sverige på 50-talet. Kom senare från Frankrike. Men i puritanlandet USA är detta lika vanligt som vanligt samlag. Jag själv tycker givetvis att detta är ett måste. Men kräver sin man och kvinna för att det ska kännas skönt....



image38


Synpunkter
Postat av: Karoline

Vilken jävla upplevelse!!....hmmm då måste du vara typ 70 nu....

2008-01-17 @ 09:30:34

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0