omogna spermier

Det var på den gamla goda tiden, då man fortfarande var ung och dum.
Men kanske mest av allt; oerfaren.
Jag hade precis blivit tillsammans med min pojkvän och allt var nytt och spännande. Det här med sex var också något nytt för våran del och våra kunskaper mellan lakanen kunde snabbt summeras ihop genom ett ögonkast mot högerhandens fingrar. Vi hade inte hunnit vara tillsammans så speciellt länge så P-piller var inget jag hade börjat med. Den gamla hederliga kodisen kändes som ett bra alternativ i ett sådant här tidigt stadie så det hade alltid blivit så att den fick sällskapa oss i de mest intima stunderna.

Den här fredagskvällen för ett antal år sedan när mamma och pappa äntligen och väl efterlängat lämnat huset, ytterdörren blivit låst, gardinerna nerdragna och belysningen tonats ner, bestämde sig flickvän och pojkvän för att göra det lite skönt för sig själva iform av sexuella aktiviteter.
Vid det här laget trodde flickvän att pojkvän lärt sig att innan ubåten kan köra in i sjögräset så måste alltid ubåten vara utrustad med flytväst så att vid eventuell olycka, förhindra att någon av de miljontals passagerarna oskyddat och hjälplöst simmar in i sjögräset.
Tydligen hade inte pojkvännen förstått den stora innebörden av att använda kondom vid samlag något som flickvännen var väldigt noga med.
Så när pojkvän och flickvän nuppat färdigt och flickvän väntar på att pojkvän ska slänga den använda flytvästen i papperskorgen blir hon mäkta förvånad av den överaskande synen av hans nakna, oskyddade penis.

Oförstående, rädd och nyfiken skrek hon på det mest kärleksfulla sätt man kan tänka sig och med en sådan gäll tonårsröst att hon kunde ha fått alla rutor i det gamla radhuset att gå i tusen bitar:
VAR FAN ÄR KONDOMEN DITT JÄVLA CP?
Pojkvännen verkade mera lugn något som förvånade och upprörde flickvännen med tanke på att hon i hettans stund kanske just gick omkring och bar på deras ännu ofödda barn. Paniken växte inom henne.
Tankarna flödade, "vad skulle mamma säga? Hur ska det gå med gymnasiet nu då? Tänk om det är en pojke, då har jag ju ingen aning om var den ska heta... Shit, nu kommer jag behöva byta äckliga bajsblöjor på den där skrynkliga lilla saken, Åhhhhh... FAAAN!!"

Pojkvännen såg på sin flickvän att det nog var dags att säga någonting nu, hon verkade ju helt förstörd av det som just hade inträffat.

"Älskling det är lugnt, du kommer inte bli med barn.
Du vet min polare Kalle, han berättade för mig senast igår att man kan knulla utan att bli gravid, det är sant.
Och i det här fallet så vet jag till 100% att du inte är gravid"

-Jaha, vadåra?

"Kalle berättade att efter utlösning så tar det två hela dagar för spermierna att mogna igen. Och som tur är så runkade jag senast igår, vilket betyder att det gått mindre än 24 timmar sedan jag hade utlösning. Så alla dom små spermierna som just nu försöker attackera ditt ägg är chanslösa"

-Driver du med mig eller?

"Nej det är sant, du behöver inte vara orolig. Mina spermier är precis som dom där gröna bananerna du har nere i vardagsrummet, dom är helt jävla omogna!!!"


Som tur var hade jag mer vett i mig än att tro att spermier precis som frukt kan mogna och har ett "bäst-efter-48-timmar-datum"
Så det första som hände efter den lilla insidenten blev ett besök hos ungdomsmottagningen där vi hade en hel del att förklara när tanten som jobbade där frågade hur det kommer sig att vi hade haft oskyddat sex...



 


Synpunkter
Postat av: Petra

Tänkte bara kika in och säga tack för namnförslaget till min katt! Jag har nu döpt honom till Alfons! :D

2008-01-06 @ 23:41:18
URL: http://sotnosen.blogg.se

Skriv något klurigt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0